Постинг
31.03.2010 02:23 -
Преди Великден
Импийчмънт - рисувална техника
Котировката на яйцата бележи възходящ тренд, както става у нас преди всеки Великден. Обаче заради разни антикризисни мерки - увеличение на ДДС-то и свиване на разходите - кокошките закуткудякаха за синдикална защита. Не искали да се напъват пет пъти за едното левче. От "Подкрепа" ги успокоиха, че не се предвиждали съкращения и намаления на заплатите за онези, които работят "на терен".
Експертите пък препоръчаха всяка кокошка с усет към пазарната икономика да си преориентира технологията - от златни към бели яйца. Те били предпочитани от деполитизирания потребител.
А Той преди Разпети петък дискутира в тесен семеен кръг цветовите си пристрастия. Но в хода на дискусията националният консенсус взима връх и потребителят топва яйцата в пъстрата палитра. Уж цената на боите една и съща, но червеното хваща яко, синьото - не съвсем. Две-три жълти, зелени, оранжеви, тук-там лила.
Ама децата искат да нашарят яйцата - с картинки, олио и свещи. "Не може! - отсича главата на семейството. Пазим свещите - с тези енергийни запъртъци може да стигнем до режим на тока. А и олиото поскъпна - режат ни субсидиите за слънчогледа."
Тогава нежната половинка теши децата: "Дюс, майка, дюс! Ний сме сиромаси хора. Иначе ще ни начислят "данък лукс"!
Стреснато, най-малкото пита: "Какво е това? Като импийчмънт ли?"
"Не е същото, сине. Импийчмънт е друго. Рисувална техника ... за големи хора."
Така става по тези географски ширини преди Великден. Понеже отдавна са дошли от Азия в Европа, българите са забравили поговорката, че ако керванът тръгне обратно, пак куцата камила ще е най-отпред...
Котировката на яйцата бележи възходящ тренд, както става у нас преди всеки Великден. Обаче заради разни антикризисни мерки - увеличение на ДДС-то и свиване на разходите - кокошките закуткудякаха за синдикална защита. Не искали да се напъват пет пъти за едното левче. От "Подкрепа" ги успокоиха, че не се предвиждали съкращения и намаления на заплатите за онези, които работят "на терен".
Експертите пък препоръчаха всяка кокошка с усет към пазарната икономика да си преориентира технологията - от златни към бели яйца. Те били предпочитани от деполитизирания потребител.
А Той преди Разпети петък дискутира в тесен семеен кръг цветовите си пристрастия. Но в хода на дискусията националният консенсус взима връх и потребителят топва яйцата в пъстрата палитра. Уж цената на боите една и съща, но червеното хваща яко, синьото - не съвсем. Две-три жълти, зелени, оранжеви, тук-там лила.
Ама децата искат да нашарят яйцата - с картинки, олио и свещи. "Не може! - отсича главата на семейството. Пазим свещите - с тези енергийни запъртъци може да стигнем до режим на тока. А и олиото поскъпна - режат ни субсидиите за слънчогледа."
Тогава нежната половинка теши децата: "Дюс, майка, дюс! Ний сме сиромаси хора. Иначе ще ни начислят "данък лукс"!
Стреснато, най-малкото пита: "Какво е това? Като импийчмънт ли?"
"Не е същото, сине. Импийчмънт е друго. Рисувална техника ... за големи хора."
Така става по тези географски ширини преди Великден. Понеже отдавна са дошли от Азия в Европа, българите са забравили поговорката, че ако керванът тръгне обратно, пак куцата камила ще е най-отпред...
Следващ постинг
Предишен постинг